Especialitats

Outsourcing

L'entorn empresarial es caracteritza per un gran dinamisme i per la internacionalització de les companyies a tots els nivells. L'exigència dels negocis demanda als emprenedors una gran concentració en l'impuls i desenvolupament dels seus projectes. L'eficàcia dels processos i la rendibilitat són crucials.

En aquest ambient, a fi de ser més competitius i reduir riscos, té sentit concentrar-se en els aspectes claus del negoci i externalitzar les activitats no estratègiques, com els processos de caràcter administratiu, econòmic, fiscal, laboral i legal a experts que minimitzin i facin variables els costos incrementant l'eficiència i rendibilitat del negoci.

A través del seu equip multidisciplinari d'especialistes, AUDITIA ofereix als seus clients solucions tècniques concretes en el procés d'operacions en l'àmbit del control, de l'administració, la fiscalitat i la legalitat.

El servei d'Outsourcing d'AUDITIA es fonamenta en una llarga experiència i profunds coneixements tècnics dels professionals involucrats en els projectes, la seva vocació de servei i el seu tracte personal.

Els serveis que oferim s'organitzen per processos:

Constitució i establiment de societats

AuditiA resol tots els passos per a l'establiment de negocis impulsats tant per emprenedors espanyols com per empreses multinacionals que vulguin desenvolupar les seves activitats a Espanya.

- Assessorament sobre la millor manera d'establir un negoci.
- Constitució de societats limitades i anònimes.
- Establiments permanents, unions temporals d'empreses o unions d'interès econòmic.

- Domiciliació de societats.

Suport administratiu

AuditiA disposa dels recursos humans i tècnics per donar suport als negocis en les tasques administratives amb una posada en marxa immediata i convertint-les en un cost variable.

  • Gestió de la correspondència i comunicacions internes.
  • Secretaria.
  • Facturació.
  • Compres.
  • Assistència en la gestió de pagaments i cobraments.

Comptabilitat

Determinats negocis molt comercials o en etapes primerenques de desenvolupament o empreses la grandària de les quals no justifiqui determinada estructura han de centrar els seus recursos humans i intel·lectuals en el desenvolupament operatiu, l'impuls dels aspectes claus del negoci i en la millora del seu rendiment.

El nostre equip d'outsourcing comptable el forma un grup de comptables experts i especialitzats que li proporcionarà la informació econòmica i financera del seu negoci de manera fiable, oportuna i rellevant, a més d'assegurar que compleix amb les obligacions legals.

Els serveis d'outsourcing comptable inclouen:

  • Disseny i implantació de sistemes comptables.
  • Assessorament en l'aplicació de la normativa comptables i la gestió de liquidacions d'impostos.
  • Gestió de la comptabilitat:
    • d'acord amb la normativa de general acceptació a Espanya;
    • d'acord amb la normativa internacional i US GAAP;
    • en sistemes propis, del client, residents o en el núvol.
  • Realització d’assentaments comptables complexos.
  • Anàlisi econòmica i financera d'informació comptable.
  • Supervisió de la comptabilitat.
  • Preparació de comptes anuals per al seu dipòsit en el registre mercantil d'acord amb la legislació espanyola en vigor.
  • Preparació d'estats financers intermedis o per a finalitats determinades.
  • Preparació d'estats financers d'acord a IFRS i US GAAP.
  • Reporting econòmics i financers per a la direcció, la casa matriu o els accionistes.
  • Preparació de paquets de consolidació.
  • Atenció a auditors externs.
  • Preparació de reportings per als auditors del grup.
  • Comptes anuals i dipòsit  en el Registre Mercantil.
  • Coordinació amb auditors externs.

Liquidació d'impostos

Amb l'objectiu de permetre que el projecte empresarial disposi dels majors i millors recursos dedicats al seu impuls, de forma coordinada amb els departaments de comptabilitat i administració, els nostres experts l’assessoren sobre les liquidacions d'impostos a què es troba subjecta la seva activitat i li permet complir amb seguretat i eficiència amb les obligacions en matèria fiscal.

El nostre servei d'outsourcing de liquidació d'impostos inclou:

-    Assessorament sobre els impostos que ha de liquidar el seu negoci en funció de les transaccions realitzades.

-     Liquidació d'Impost sobre el Valor Afegit (IVA - Models 303 i 390).

-     Liquidació de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF - Models 111, 115, 130, 131, 180 i 190).

-     Impost de Societats (Model 200).

-     Pagaments fraccionats de l'Impost de Societats (Model 202).

-     Declaració Informativa Anual d'Operacions amb Terceres Persones amb import superior a 3.006 euros (Model 347).

-     Declaració Informativa Anual de les Operacions Intracomunitàries (Model 349).

-     Declaració Estadística sobre el Tràfic de Mercaderies o Intrastat.

Administració de recursos humans i gestió laboral

La recerca de personal, l'administració de les nòmines i els seus pagaments, el compliment amb la complexa legislació laboral, el coneixement i l'aplicació del règim sancionador en benefici de l'empresa requereix un consum d'esforç i temps que va en detriment de l'impuls empresarial. Els nostres experts laboralistes disposen d'una gran experiència en l'assessorament laboral i l'administració de recursos humans, que li permetrà estalviar temps i energia gaudint del confort d'haver dipositat una qüestió tan delicada en les millors mans.

El nostre servei d'outsourcing d'administració de recursos humans i gestió laboral inclou els serveis següents:

  • Altes d'empresa i centres de treball en la Seguretat Social.
  • Recerca i selecció de personal.
  • Confecció, modificació i resolució de contractes laborals.
  • Altes, baixes i afiliacions dels treballadors a la Seguretat Social.
  • Confecció i enviament telemàtic dels fulls de salari.
  • Ordres bancàries de pagament de sous i salaris.
  • Confecció mensual del resum comptable de nòmina.
  • Liquidació de les retencions de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) i ingressos a compte de professionals i treballadors i els corresponents resums anuals.
  • Liquidació i pagament pel sistema XARXA de les contribucions mensuals a la Seguretat Social.
  • Assessorament sobre règims especials (alts directius, empleats de la llar, esportistes, autònoms i TRADES).
  • Tramitació de parts de malaltia.
  • Assessorament sobre mobilitat geogràfica i polivalència funcional.
  • Procediment sancionador: faltes i sancions.
  • Accidents de treball.
  • Representació davant la Inspecció de Treball i Seguretat Social.

Interin management

En situacions de reestructuració de negocis, en processos transitoris en llocs de direcció administrativa i financera, en cas de perdre de forma sobtada un directiu d'aquestes àrees, de no voler incrementar el quadre directiu o no voler assumir el cost de manera permanent, AuditiA posa a la seva disposició professionals experts en la gestió econòmica, financera i administrativa de negocis amb capacitat d'incorporar-se en la línia directiva de la seva organització de forma ràpida i eficient.

Comunicació 2.0 i Social media management

Proposem, a més, l'externalització de comunicació per a empreses que no disposin d'una estructura permanent de màrqueting i comunicació però sí que necessiten aquests serveis. Gabinets de premsa, organització d'esdeveniments, comunicació corporativa tant interna com externa de l'empresa, comunicació 2.0.

 

Avís

Està a punt d'abandonar la pàgina web d'AUDITIA, Audit Tax and Advisory. AUDITIA, Audit Tax and Advisory
no és responsable del contingut de la pàgina web de PrimeGlobal ni del contingut dels
llocs web de les altres firmes membres independents de PrimeGlobal. Igualment, PrimeGlobal
no és responsable del contingut dels llocs web de les firmes membres independents, incloent el d'AUDITIA, Audit Tax and Advisory.

Anar a la web de PrimeGlobal

×

Cookies

POLÍTICA DE COOKIES

En esta web se recopila y utiliza la información según se indica en el apartado: Política de Privacidad. Pero nosotros no recopilamos información a través de la tecnología “cookies”, pero hay compañías que si lo hacen como google, mozilla o apple.

  1. ¿Qué es una cookie?

Una “cookie” es una pequeña cantidad de texto que se almacena en su navegador (como Chrome de Google o Safari de Apple) cuando navega por la mayoría de los sitios web.

  1. ¿Qué NO es una cookie?

No es un virus, ni un troyano, ni un gusano, ni spam, ni spyware, ni abre ventanas pop-up.

  1. ¿Qué información almacena una cookie?

Las cookies no suelen almacenar información sensible suya, como tarjetas de crédito o datos bancarios, fotografías o información personal, etc. Los datos que guardan son de carácter técnico, estadísticos, preferencias personales, personalización de contenidos, etc.

El servidor web no lo asocia con ninguna persona sino a su navegador web. De hecho, si navega habitualmente con el navegador Chrome y prueba a navegar por la misma web con el navegador Firefox, verá que la web no se da cuenta que es la misma persona porque en realidad está asociando la información al navegador, no a la persona.

  1. ¿Qué tipo de cookies existen?

 

 

  1. ¿Qué son las cookies propias y las de terceros?

Las cookies propias son las generadas por la página que estás visitando y las de terceros son las generadas por servicios o proveedores externos como Mailchimp, MadMimi, Mailrelay, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Google Adsense, etc.

  1. ¿Qué cookies utiliza esta web?

Esta web no utiliza cookies propias aunque no podemos garantizar que sean utilizadas cookies de terceros.

  1. ¿Se pueden eliminar las cookies?

Sí, y no sólo eliminar, también bloquear, de forma general o particular para un dominio específico.
Para eliminar las cookies de un sitio web debe ir a la configuración de su navegador y allí podrá buscar las asociadas al dominio en cuestión y proceder a su eliminación.

 

  1. Más información sobre las cookies

Puedes consultar el reglamento sobre cookies publicado por la Agencia Española de Protección de Datos en su “Guía sobre el uso de las cookies” y obtener más información sobre las cookies en Internet, http://www.aboutcookies.org/

Si deseas tener un mayor control sobre la instalación de cookies, puedes instalar programas o complementos a tu navegador, conocidos como herramientas de “Do Not Track”, que te permitirán escoger aquellas cookies que deseas permitir.

La presente Política de cookies ha sido actualizada a marzo de 2019.

×

Avís

Està a punt d'abandonar la pàgina web d'AUDITIA, Audit Tax and Advisory. AUDITIA, Audit Tax and Advisory no és responsable del contingut de la pàgina web de la Fundació Capitalismo Consciente ni del contingut dels llocs web de les altres firmes membres independents de la Fundació Capitalismo Consciente. Igualment, la Fundació Capitalismo Consciente no és responsable del contingut dels llocs web de les firmes membres independents, incloent el d'AUDITIA, Audit Tax and Advisory.

Anar a la web de Capitalismo Consciente

×

Política de protecció de dades

Responsable: AUDITIA TAX AND ADVISORY SA, AUDITIA INTERNACIONAL SLP i AUDITIA IBERIA AUDITORES SLP

Finalitat: atendre les consultes realitzades i rebre informació de l'empresa.

Legitimació: El seu consentiment i en compliment del RGPD 2016/679 i la LOPD-GDD 3/2018.

Destinataris: La pròpia entitat, no hi ha cessions de dades a tercers.

Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seves dades, i la limitació o oposició al seu tractament o retirar el consentiment prestat posant-se en contacte amb nosaltres omplint el nostre formulari de contacte.

×